Tilausehdot

Tekstiilit ja muut tuotteet

Toimitustavat

  • Matkahuolto Lähellä-paketti
  • Matkahuolto Jako-paketti
  • Posti 16 postipaketti (nouto omasta postista)
  • Posti 14 Express-paketti, jakopaketti


Toimitusaika ja kuljetus

Varastossa oleva tuote toimitetaan 2-4 päivän kuluessa tilauksesta. Tackla Pro Oy vastaa kuluista jos tuotteet vahingoittuvat tai katoavat lähetyksen aikana. Tackla Pro Oy vastaa, jos tuote katoaa tai vahingoittuu tuotepalautuksen tai vaihdon yhteydessä.


Postitus- ja toimituskulut

Kun tilaat toimituksen Matkahuollon Lähellä-pakettina, Oy Matkahuolto Ab toimittaa tilauksesi osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset). Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Sen vuoksi on tärkeää, että merkitset tilaukseesi gsm-numerosi. Sinua lähimmät noutopisteet voit tarkistaa Matkahuollon toimipaikkahausta. Matkahuollon toimipaikkahaku.

Luottokortilla maksaessasi sinulta veloitetaan ainoastaan toimituskustannukset. Toimituskustannukset ovat riippuvaisia ostoskorin sisällöstä ja määrästä. EU:n ulkopuolelta tilattaessa asiakas on vastuussa mahdollisista tullausmaksuista tai muista mahdollisista maahantuontikuluista.


Palautukset

Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus, 14 päivää lasketaan tavaran vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäisessä pakkauksessa ja vähentymättömänä. Palautusoikeus ei koske tilausvalmistustuotteita, joissa on painatuksia, poikkeuksena vioittuneet tuotteet. Tackla Pro Oy ilmoittaa mahdollisista toimitusaikojen viivästyksistä ja tuotteiden loppumisesta verkkokaupan sivulla.

Palautuksen yhteydessä tulee kirjeitse tai esim. paketin mukana olleeseen dokumentitiin merkitä tuotteessa ilmennyt virhe tai muu palautuksen syy tai vaihdettavat tuotteet ja liittää se palautuspakettiin. Kirjeen yhteydessä täytyy mainita myös haluaako rahat takaisin vai vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle tai vaihdon yhteydessä toisen koon, värin, ym. Rahojen palautusta varten tulee samaisessa kirjeessä ilmoittaa tilinumero.

Palautukset Suomessa
Tuotteen voi palauttaa maksutta asiakaspalautuksena jos tuote on viallinen tai joku muu myyjästä johtuva virhe. Myös tuotteen vaihtaminen on maksutonta asiakaspalautuksena. Jos koko tilaus palautetaan asiakaspalautuksena Matkahuoltoon tai Postiin postimaksutta, palautuksesta aiheutuneet toimituskulut vähennetään asiakkaalle palautettavasta määrästä.

Kirjaa pakettiin asiakaspalautusosoite alla ja toimita Postin (asiakasnumero 611081) tai Matkahuollon (palautustunnus 9513266) toimipisteeseen:

ASIAKASPALAUTUS
Tackla Pro Oy
Teollisuuskatu 6
53600 LAPPEENRANTA


Pääsyliput

Myyjä on tässä yhteydessä Bar Ihku/ Tunturiviihde Oy


Liput

Lippu tulee tilauksen jälkeen sähköpostiin ja sitä voidaan käyttää PDF-lippuna mobiililaitteessa tai tulostettuna. Varmistathan ennen tapahtumaa, että saat avattua lipputiedoston puhelimellasi.

Ostettuja lippuja ei voi vaihtaa eikä niitä lunasteta takaisin.* Nuorten henkilöiden tulee vaadittaessa esittää henkilöllisyystodistuksensa tapahtuman järjestäjälle.

Lippukaupan maksuvaihtoehdot esitellään lippujen ostoprosessin aikana.

*Ellei tapahtuma peruunnu järjestäjästä johtuvista syistä.


Hinta ja tapahtuman tiedot

Kaupassa esitetty hinta sisältää lipun hinnan, eteispalvelumaksun* ja arvonlisäveron.

Tapahtumanjärjestäjä vastaa tapahtuman markkinoinnista ja tapahtuman tietojen oikeellisuudesta. Myyjä varaa oikeuden tehdä aikataulumuutoksia tapahtumapäivänä. Asiakas on velvollinen tarkistamaan ja seuraamaan, että tilaisuus ei ole muuttunut tai peruuntunut.

*Ellei toisin ilmoiteta poikkeustapauksissa.


Mahdollinen väärinkäytös ja kadonneet liput

Myyjällä on oikeus ennen tapahtumaa perua myyntikanavissaan myytyjä lippuja, jotka on hankittu petoksella tai ovat luvattomassa jälleenmyynnissä.

Myyjä ei vastaa kadonneista, varastetuista eikä vahingoittuneista lipuista. Myyjä ei vastaa lipuista, jotka ovat kadonneet asiakkaan laitteesta tai sähköpostista. Saatuasi liput tarkista ne huolellisesti ja säilytä niitä huolellisesti.


Tapahtuman peruuntuminen

Jos tilaisuus peruuntuu myyjön tai esiintyjän toimesta, asiakas saa myyjän asettaman lipun hinnan takaisin. Peruutustapauksissa yhteys osoitteeseen kauppa@ihkubar.fi.

Lippuissa ei ole normaalia 14 vrk peruutusaikaa, vaan pääsylippujen tilaus on sitova. Lippuja ei voi vaihtaa eikä niitä lunasteta takaisin.


Asiakaspalvelu

Yhteydenotot kaikissa lipunoston ongelmatilanteissa asiakaspalvelun sähköpostiin: kauppa@ihkubar.fi